If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
колата е 166 2,4 jtdm...да е скъпо - колко да е скъпо 120 - 150 лв., нещо такова ми се струва че е... Като за един чеп с две дупки и две жици верно не е съвсем евтино...
AR 166 2,4 jtdm
NT II 2,7 tdi
Peugeot 206 1,1
AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex
Колега Linkestis ще е добре да вкарате добавянето на тези свещи за подгрев в ръководството Мисля че го коментирахте но не разбрах за крайният резултат Предполагам че вършат чудесна работа Освен че ще се топлим ще поудължим и пробега на ДВГ
А да забода още един въпрос - масленият термостат на колко градуса се очаква да сработва? Отново 2.4 дизел с номер двигател под 1329081.
Интересен въпрос. Не знам отговора и не мога да намеря информация по въпроса. Но правя някои разсъждения.....
При бензиновите двигатели, при които такъв клапан и респективно маслен радиатор няма, за охлаждането на маслото се разчита на охладителната течност. Т. е - цели се температурата на маслото да е същата като тази на охладителната течност.
Следователно може да се очаква, че при двигателите с маслен радиатор, температурата на отваряне на термостатичния клапан да е същата като тази на термостата.
Всичко това ме навежда на друга мисъл........
Една неизправност на термостата лесно се усеща по симптомите, които следват от това.
Как се усеща обаче неизправност по масления термостат? А такива вероятно също се случват.
Ако стои отворен този клапан, резултатът ще е по-бавното загряване на двигателя.
Ако не отваря навреме или ако изобщо не отваря, това вероятно ще се усети само в най-големите жеги.
Някакъв ориентир затова, че този клапан работи е проверката на пипане на масления радиатор.......
Накратко - колко от вас са сигурни, че масленият им термостат работи добре?
На старата отчетливо се виждаше на манометъра щом отвореше термостата. При едни и същи обороти на мотора налягането падаше от 5.5 бара на 3.5 бара и беше ясно, че е отворил. Това при 60-70* на водата. Уви при модерните коли го няма този манометър и просто се молиш да работи. Друг е въпроса, че сигурно 90% от собствениците нямат и на идея, че има маслен термостат и маслен радиатор.
Колеги, как да сваля предната емблема, махнах отзад едни скобички но сякаш е залепена!
Нагряваш я с нещо. Хваната е с едно като двойнолепещо, доста зор видях докато я сваля. Ако си я прежалил, пробий и една дупка по средата и напъвай с отвертката.
Да попитам.. някой направил ли си е индикацията за отворен преден капак да работи? Занимавали ли сте се с буксата при ключалката? Според Е-пера ключалка с такава индикация трябва да имат колите с фабрична аларма.
Comment